torsdag 28. mai 2009

Ja, da var jeg ferdig med min allmennlærerutdanning. Gjenstår bare å levere FoU rapporten i morgen! Begynner å kjenne at det er godt....

Jeg og Emilie har vært på Trel (og Papirdesign!) i kveld og kosa oss med snop og kortlaging, sammen med noen flere som liker å leke med papir..... Det var veldig koselig. Fikk laget et kort, ikke den helt store produksonen, men morsomt var det.

Har fått vikarjobb på Grønnåsen skole fram til sommerferien og det er helt knall!
Nå skal jeg gå til hvile, så jeg kanskje er uthvilt i morgen på jobb.

Natti-natt og takk for at du tittet innom.

1 kommentar:

  1. Awsome!! lika bloggen din:)
    Deili å være færdi? Æ har forhåpentligvis bare eeen eksamen igjen... muntlig... vet vi MÅ ha en, vet bare ikke ka enda.. Æ håpe på norsk.. Marte har hadd muntlig matte tentamen, ho fikk seks...!! Min blogg e lagt midlertidig på is.. til æ får nett sjøl..
    Btw.. Om du vil ha et litt mer fancy banner øverst på bloggen din, så si fra.. æ kan lag dæ et på null komma svisj i photoshop;)
    Stoor klem fra Line:)

    SvarSlett